Aloitin korujen tekemisen omaksi ilokseni, nyt toivon ilahduttavani muitakin jakamalla tekemiäni luomuksia. Teen kaikki korut suurella rakkaudella ja intohimolla ja yritän jatkuvasti opetella uusia tekniikoita niiden tekoon. Jos haluat, että loihdin sinullekin jotain jo tekemieni korujen perusteella tai pohdit, josko oma ideasi olisi sellainen, jonka voisin toteuttaa, ota rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan!

sunnuntai 1. marraskuuta 2015

Hautajaiskukkia


Mä en ole mikään suuri kukkien ystävä. Tai no, kukat on nättejä, mutta mä tunnun olevan allerginen melkein kaikille niistä ja en osaa pitää niitä hengissä paria päivää kauempaa. Tämän takia mulle on kehittynyt viha-rakkaussuhde niitä kohtaan. :D
Nämä väkertämäni kukat eivät kuitenkaan allergisoi. Tilasin kokeeksi isoja, mattamustia kallahelmiä, ja niiden laatu oli aika iso pettymys. Kuten kuvasta näkyy, niiden läpi menee kummallisia halkeamia.


Tilasin näitä kokeeksi onneksi vain pienen erän. Tarkoitus oli alkaa tehdä näitä myyntiin, mutta ei tällaista laatua voi muille myydä.
Yhdistin kallahelmiin fuksian väriset särölasihelmet ja kristalleja. Arvoin kauan aikaa turkoosin ja pinkin välillä. Mulla on viha-rakkaussuhde pinkkiinkin, sen täytyy olla todella kylmä, melkein violetti, että pidän siitä, ja myös tarpeeksi tumma. Pastelliset, lämpimät pinkit saa mut vain oksentamaan.

Aikamoisen ristiriitaisia tunteita aiheuttavat korvikset siis! Lopputulos oli kuitenkin mielestäni nätti, ja ellei nyt ihan tosi lähelle mua tule, ei noita rakojakaan näe, varsinkin kun helmet ovat mustia. Eiköhän näitäkin tule käytettyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti