Aloitin korujen tekemisen omaksi ilokseni, nyt toivon ilahduttavani muitakin jakamalla tekemiäni luomuksia. Teen kaikki korut suurella rakkaudella ja intohimolla ja yritän jatkuvasti opetella uusia tekniikoita niiden tekoon. Jos haluat, että loihdin sinullekin jotain jo tekemieni korujen perusteella tai pohdit, josko oma ideasi olisi sellainen, jonka voisin toteuttaa, ota rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan!

sunnuntai 23. elokuuta 2015

Taivaankappale


Mä oon rannekorujen lisäksi todella huono pitämään sormuksia. Vihaan sitä, kun käsiä pestessä sormuksen alainen osa jää märäksi ja sitä pitää erikseen hinkata. Plus mun nakkisormet nyt ei vaan oo mitkään maailman kauneimmat, enkä nää syytä korostaa niitä koruilla. :D
Mulla kuitenkin oli pyörimässä yksi pyöreä sormuspohja, josta sitten päätin väkertää kuusormuksen. Näin vastaavan sormuksen jossain internetin ihmeellisessä maailmassa, ja häikäilemättömästi kopioin idean.


Tykkään sormuksesta kyllä kovin, ja on se ollut yllättävän kovalla käytöllä! Ärsyttää vaan hieman mun tulostimen surkeus, muuten se on hyvä mutta kun kuva on 2 senttiä halkaisijaltaan ja sen pitäis olla suht tarkka, tulostin ei siihen enää pystykään. Ei tuo pahalta näytä, kun kädessä killuu, mutta näissä lähikuvissa se on melkoisen.... rosoinen. :'D Ehkäpä tulevaisuudessa sitten sijoitan kunnolliseen tulostimeen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti